سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع سنگ ساختمانی از کارخانه نقد و اقساط

خرید مستقیم سنگ ساختمانی از کارخانه به صورت نقد و اقساط

اصفهان سنگ مرکز خرید سنگ ساختمانیبا بیش از دو دهه فعالیت در این زمینه فروش و تامین انواع سنگ ساختمانی مرغوب می باشد. به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان سنگ ساختمانی، خرید سنگ ساختمانی به خصوص سنگ نما را یک فرآیند مهم و حیاتی در ساخت و ساز و تزئینات داخلی و خارجی ساختمان‌ها می دانیم. با توجه به اهمیت نقش سنگ ساختمانی در استحکام ساختمان‌ و تأثیر آن بر زیبایی و کیفیت ساختمان‌ها، انتخاب و خرید سنگ ساختمانی نیازمند توجه و دقت خاصی است.

به عنوان مثال قبل از خرید هر گونه سنگ ساختمانی چه سنگ نما باشد و چه سنگ بخش داخلی، باید محل ومکانی که تصمیم به نصب سنگ مورد نظر دارید مشخص کنید. زیرا همخوانی سنگ ها با اقلیم و حتی محل بکار گیری سنگ اهمیت زیادی در کاراریی آن دارد.

سنگ های ساختمانی رایج کدامند؟

 رایج ترین سنگ های ساختمانی:

 سنگ‌های تراورتن

  سنگ مرمر

سنگ گرانیت

سنگ مرمریت

سنگ چینی

اسلب و... از جمله پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین سنگ‌های ساختمانی هستند که در ساخت و سازهای مدرن و انبوه و شخصی  به کار می‌روند. دلیل استفاده از سنگ های فوق  ویژگی‌های فیزیکی و زیبایی انها برای نمای خارجی و داخلی ساختمان‌ها می‌باشد.

استفاده از سنگ‌ها در ساختمان‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. این سنگ‌ها علاوه بر زیبایی و شکوهی که به ساختمان می‌بخشند، دارای مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت، رطوبت، فشار و سایر عوامل محیطی هستند. این مقاومت باعث می‌شود تا ساختمان‌های ساخته شده با استفاده از این سنگ‌ها، دارای عمر طولانی و با کیفیت بالا باشند.

انواع سنگ تراورتن

 استفاده از سنگ تراورتن در صنعت ساختمان بسیار رایج است و دلیل این مطلب ویژگی های منحصر به فرد سنگ تراورتن می باشد. از سمتی تخلخل و نفوذ پذیری تراورتن که موجب مقاومت این سنگ در برایرز نور خورشید و تغییرات آب و هوایی مقاوم میکند و از سمتی قیمت مناسب و تنوع رنگ سنگ تراورتن به عنوان مصالح ساختمانی برای نمای خارجی و داخلی ساختمان می باشد.

سنگ های تراورتن بر اساس فرآوری و تولید به چهار دسته دسته بندی می شود: دسته هوند، تامبل، براش، صیقلی .

تراورتن هوند، تراورتن صیقلی، تراورتن تیشه ای، برس زده .

 تنوع سنگ های تراورتن بالاست. از لحاظ نوع فراوری، نوع برش ، معدنی که سنگ تراورتن از آن سنگ استخراج ،موجدار و بی موج، در ادامه به معرفی انواع سنگ تراورتن از بعد نام تجاری می پردازیم.

تراورتن عباس آباد :سنگ تراورتن عباس‌آباد یکی از سنگ‌های سفید رنگ و بسیار زیباست که اغلب به عنوان یکی از مواد ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تراورتن تکاب :سنگ تراورتن تکاب یکی از جذاب‌ترین انواع سنگ‌های تراورتن است که کاربردهای بسیار گسترده‌ای در طراحی فضای بیرونی ساختمان‌ها دارد. این سنگ معمولاً در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و کرم به دست می‌آید و بافتی موج‌دار و منحصر به فرد دارد که آن را از دیگر انواع سنگ‌های تراورتن متمایز می‌کند. علاوه بر رنگ‌های جذاب، انواع ساده‌تر این سنگ نیز در بازار موجود است، که همچنان خاصیت‌های فراوانی دارند و از مورد استفاده قرارگیرند.

سنگ تراورتن حاجی آباد :سنگ تراورتن حاجی آباد یک گزینه عالی برای استفاده در نمای بیرونی و محوطه ساختمان است اسم این سنگ از محل استخراج آن برگرفته می شود. این سنگ در رنگهای قهوه ای و کرمی عرضه می شود که طیف های روشنی از آن بدست می آید. علاوه بر تنوع رنگ، طرح های مختلفی نیز برای این سنگ وجود دارد از جمله طرح های چرمی، موج دار و سنگ گیوتن.

 

سنگ دره بخاری : سنگ تراورتن دره بخاری  نسبت به دیگر انواع سنگ تراورتن کاهش هزینه شستشوی نمای ساختمان هایی که از این سنگ استفاده می کنند ایجاد می کند.

تراورتن ابیانه  : سنگ تراورتن ابیانه یکی از سنگ های شناخته شده و خوض قیمت با تخلخل کم مناسب برای مناطق سردسیر و گرمسیر است. سنگ ابیانه را می توانید برای فضا های داخلی ساختمان ، محوطه سازی نیز استفاده کنیم.

 تراورتن طرق: بهترین سنگ نمای رومی و یک از اقتصادی ترین سنگ های تراورتن موجود که رنگبندی بسیار خوبی برای نماهای لوکس دارد.

تراورتن آب گرم محلات

تراورتن آتشکوه

کاربرد های سنگ تراورتن

سنگ تراورتن به عنوان یکی از سنگ‌های ساختمانی مدرن، با ویژگی‌های استثنایی خود یک مورد منحصر به فرد است.

از این سنگ هم در فضای داخلی و هم خارجی و نما استفاده می شود . برخی کاربردهای سنگ تراورتن:

1.    سنگ دیوار

2.    سنگ کف

3.    صفحه رویی کابینت

4.    سنگ مناسب آشپزخانه

5.    محفظه های دوش

6.    شومینه

7.    کف استخر

8.    ورودی اختصاصی

9.    قاب دیوارقرنیز

10.                       سنگ نما

11.                       سنگ پاسیو و نما

12.                       راهرو و لابی

13.                       سنگ پله

خرید سنگ ساختمانی از کارخانه اصفهان سنگ

خریدسنگ از اصفهان سنگ مزایایی زیادی دارد، اصفهان سنگ مشاوره‌ای رایگان با داشتن یک تیم مجرب و حرفه‌ای، همواره آماده ارائه خدمات متنوع می باشد، از قبل از خرید سنگ تا حتی بعد از نصب سنگ همراه شما است و مشتریان خود را در انتخاب بهترین نوع سنگ برای نیازهایشان راهنمایی می‌کند. این تیم مشاوران مجرب با داشتن دانش فنی و تخصصی، به مشتریان کمک می‌کنند تا سنگ‌های مناسب با کیفیت و قیمت مناسب را برای پروژه‌های ساختمانی خود انتخاب کنند.

کارخانه اصفهان سنگ به عنوان یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان سنگ‌های ساختمانی در ایران، از معادن متنوعی برخوردار است به خصوص معدن سنگ تراورتن طرق و سنگ تراورتن دلاوری را در اختیار دارد.

از ویژگی‌های مهمی که یک منبع قابل اطمینان مانند اصفهان سنگ بدان میبالد، قدمت بیش از 20 ساله این کارخانه است، که نشان از اعتماد و اطمینان مشتریان به این مرکز تولید معتبر دارد. اصفهان سنگ با ارائه تنوع محصولات و اعتمادی که برای مشتریانش پدید آورده است، به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان سنگ‌های ساختمانی شناخته می‌شود.

 این کارخانه خدمات پس از فروش عالی را نیز ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، پس از خرید، مشتریان می‌توانند از خدمات پشتیبانی و مشاوره‌ی تخصصی اصفهان سنگ نیز بهره‌مند شوند تا اطمینان داشته باشند که سنگ‌های خریداری شده به نحو احسن ارائه و تضمین کیفیت می شوند.

قیمت سنگ های ساختمانی

قیمت سنگ‌های ساختمانی یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در فرآیند خرید و انتخاب

 سنگ نما است. مشتریان برای پروژه‌های ساختمانی خود، به دنبال دسترسی به سنگ با کیفیت و قیمت مناسب هستند، زیرا قیمت تعیین کننده‌ای برای تصمیمات نهایی خرید محصولات سنگی خواهد بود. البته عوامل متعددی بر قیمت سنگ نقش دارد از جمله

کیفیت؛ نوع ؛ هزینه حمل و نقل، رنگ و طرح و...

خرید سنگ های ساختمانی از اصفهان سنگ نقد و اقساط

افرادی که به دنبال خرید سنگ‌های ساختمانی با دغدغه قیمت و کیفیت هستند، اصفهان سنگ بهترین انتخاب برای آنهاست. کافیست با شماره های 09130000627 تماس بگیرید و سنگ مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری نیز می توانید سفارش دهید. همچنین امکان خرید به صورت نقد و اقساط را دارید به شرطی که حتما نام اصفهان سنگ را برای دریافت خدمات به پاسخگو بگویید. اصفهان سنگ با قدمت و تجربه مدیریتی بالا، دارای شرایط اقساط و نقدی منعطف می‌باشد که به مشتریان این امکان را می‌دهد که با توجه به بودجه بندی استاندارد به راحتی از خدمات این مرجع معتبر فروش و قیمت گذاری سنگ ساختمانی استفاده کنند.