سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید سنگ های ساختمانی با کیفیت مستقیم از کارخانه

 

خرید سنگ های ساختمانی با کیفیت از کارخانه

 خرید سنگ های ساختمانی با کیفیت

 در عصر حاضر، استخراج سنگ ها به واسطه پیشرفت علم و تکنولوژی ، آسانتر شده است و کاربردهای آن در صنعت ساختمان سازی به طور چشمگیری افزایش یافته است. سنگ ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که قابلیت قیاس با سایر  مصالح ساختمانی نیست.

دوام ، مقاومت بالا، جلا پذیری ، مقاومت سایشی ، قابلیت برش و صیقل خوردن ، قابلیت شستشو، ثبات رنگ، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، مقاومت کششی و خمشی مناسب، غیر قابل نفوذ بودن، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی، سختی و مقاومت فشار بالا ، پایداری در برابر مواد اسیدی و قلیلیی و... برخی از ویژگی های سنگ های ساختمانی است. در کل سنگها برای پوشش دیوار های داخلی ساختمان، نما کاری ، زیر سازی جاده ها، کف خیابان و پیاده رو و تزیینات مختلف استفاده می شود.

رایج ترین سنگ های ساختمانی

انواع مختلفی از سنگ ها در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد، مرمر یکی از این سنگ های ساختمانی با جنسی شفاف و پوششی صیقلی می باشد، که به آسانی می توان آن را به آیینه تشبیه کرد. یکی از ویژگی های جالب سنگ مرمر، گستره گسترده رنگ های مرمرزیاد است.

 کاربردهای سنگ مرمر

سنگ مرمر یک سنگ خیلی ظریف است، که برای ساخت دیوار، ، کف آشپز خانه، قرنیز ها، دیوار ها، پله ها و .. استفاده می شود. اما باید توجه داشت که برای اینکه از این سنگ به بهترین نحو استفاده شود. باید با دقت و احتیاط بالایی کار شود زیرا مرمر سنگی خیلی خش پذیر و حساس است.

این سنگ دارای بافتی با دانه های ریز است که باعث می شود. سطح آن به صورت یکنواخت دیده شود. انواه رنگ های مختلفی دارد کخ تقریبا تمام رنگ ها از سفید تا سیاه را شامل می شود. همچنین دارای سطح صیقلی بسیار خوبی و تخلخل بسیار کمی است و بنابراین محکم ، پایدار و با کیفیت خوبی است.

 سنگ تراورتن

     سنگ تراورتن در میان سنگ های ساختمانی جز مقاومترین سنگ هاست و این سنگ با ساختار آهکی و لایه ای خود مقاومت بالایی دارد . یکی از ویژگی های منحصر به فرد سنگ تراورتن ساختار لایه ای این سنگ است. که رد مقاومت سنگ نقش بسزایی دارد. کیفیت سنگ تراورتن به نوع مواد معدنی و رسوبی بستگی دارد. علاوه بر مقاومت در برابر سرما و گرما، دارای استحکام و مقاومت فشاری مناسبی است و می‌تواند برای کارهای حجیم مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از سنگ تراورتن برای ستون‌های اصلی، دیوارهای خارجی، راه‌پله‌ها و قرنیزها و ... مناسب است. این سنگ دارای بافتی آهکی و متخلخل است که حفره‌ها و فرورفتگی‌هایی روی سطح خود دارد. رنگ‌های مختلفی از تراورتن وجود دارد از جمله لیمویی، قرمز، گردویی، سفید و کرم و این سنگ در ساختمان‌ها بسیار استفاده می‌شود. تخلخل‌های آن باعث می‌شود ملات به خوبی به آن چسبد و دارای برش‌ها و صیقل‌پذیری مناسبی است. این سنگ دارای قیمت مناسبی است و طرح‌های زیبا و منحصر به فردی دارد. تراورتن ها متعدد هستند و یکی از معروفترین سنگ های تراورتن ، سنگ تراورتن طرق می باشد که اصفهان سنگ دارنده انحصاری معدن تراورتن طرق محمدی راد است و شما می توانید مستقیما این سنگ را از کارخانه خریداری نمایید . کافیست با شماره های 09130000627-03191010627 تماس بگیرید. و با بهترین قیمت سنگ در محمود  آباد اصفهان، سنگ ساختمانی مورد نظر خود را خریداری کنید.

سنگ بازالت :

سنگ بازالت یکی از سنگ‌های ساختمانی سخت‌ و یا به شدت مقاوم است.

کاربردهای متنوع سنگ بازالت

  • پایه‌های پل‌ها
  • کف‌پیاده‌راه‌ها
  • نمای ساختمان
  • اجرای راه‌آهن

و موارد مشابه به‌کار می‌رود. این سنگ دارای انواع مختلفی از جمله

  • بازالت شیشه‌ای
  • بازالت بلورین
  • بازالت نیمه بلورین

است که به وفور در کشورمان یافت می‌شود. سنگ بازالت برای مواردی همچون استفاده در فیزیوتراپی (به‌جای تشک برقی) نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سنگ دارای رنگ‌های متنوعی از قبیل آبی، سبز، خاکستری و مشکی است .که معمولاً از رنگ‌های تیره آن در صنعت آن در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود.

 برای اطلاعات بیشتر و مطالع کامل این مقاله  روی این عبارت( خرید سنگ با کیفیت از کارخانه ) کلیک کنید.

 

#تراورتن 

# تراورتن طرق

# خرید سنگ های ساختمانی