سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای نما با سنگ تراورتن طرق

 

اجرای نما با سنگ تراورتن طرق

اجرای نما با سنگ تراورتن طرق

نمابا سنگ طرق یکی از بهترین گزینه ها چه از نظر اقتصادی و چه از نظر زیبایی برای ساختمان است. تراورتن طرق هم جذابیت و زیبایی و هم چسبندگی خوبی به ملات دارد. از طرفی مقاومت سنگ تراورتن طرق در شرایط آب و هوایی مختلف این سنگ را برای مناطق مختلف تبدیل به سنگی خوب و انتخابی هوشمند برای نماهای ساختمان کرده است. این سنگ دارای تنوع رنگی بالا و ساب پذیری خوبی است . در ادامه از سری مقالات کاربردی و راهنمای خرید سنگ ساختمانی که در بزرگترین مرکزخرید و تولید سنگ نما عرضه میشود به توضیح راجع به مزایای اجرای نما با سنگ تراورتن طرق می پردازیم.

تراورتن طرق چیست >

سنگی که از معدنی در نزدیکی طرق اصفهان استخراج میشود نوعی سنگی آهکی که برای انواع اقلیم های آب و هوایی و شرایط جویی مناسب است. زیرا مقاومت بالایی در برابر اشعه خورشید وبرف و بارندگی دارد. تراورتن طرق از دسته سنگ های آهکی است که در فرایند خاصی بوجود می آید و طی روند تشکیل شدن سنگ ،گازهایی از سنگ خارج می شود و حفراتی در سنگ ایجاد می شود . این حفره های نامنظم موجب مقاومت سنگ طرق را در برابر تغییرات جوی بالا می برد . تراورتن طرق دارای زمینه رنگ کرم روشن تا کرم بژ هستند. البته سنگ تراورتن طرق سفید هم داریم که نسبت به سایر سورت های سفید سنگ ساختمانی بسیار اقتصادی است و قیمت مناسب تری دارد.

کاربردهای سنگ تراورتن طرق

سنگ تراورتن طرق جز در نمای ساختمان در بخش های دیگر ساختمان نیز مورد استفاده قرار میگیرد. اصلی ترین کاربردهای سنگ تراورتن طرق به شرح زیر میباشد

نمای اصلی و بیرونی ساختمان

نمای داخلی ساختمان

پوشش دیواره های راه پله

راهرو و لابی

کاور دیوارههای بیرونی

قاب اطراف آسانسور

قاب اطراف پنجره و درب

پشت نما ها

سوله ها

در پوش و جداول سنگی

دکوراتیو و آبنما

 قرنیز ساختمان

محوطه سازی

نمای کلاسیک و مدرن

مصنوعات سنگی مثل میز

نیمکت، تابلو های سنگی و..

مزایای استفاده از سنگ تراورتن طرق درنما

استفاده از سنگ تراورتن طرق برای نما گزینه ای بسیاراقتصادی و عالی است زیرا مزایایی مانند جذابیت و تنوع طرح و رنگ دارد و قیمت مناسب و تخلخل خوب ، جلا پذیری عالی و دوام خوب ، ساب پذیری عالی و جذب آب کم غ وزن سبک و قابلیت برش در ابعاد متعدد دارد ، از طرفی استحکام زیاد سنگ بهعنوان عایق گرما و صدا و حرارت بودن موجب شده است سنگ طرق در باران و برف مقاومت خوبی از خود نشان دهد و همیچنین در اصفهان سنگ ، تراورتن طرق به متراژ نامحدود تولید و عرضه می شود . وو با توجه به مقاومت سایشی و فشاری این سنگ در زمره بهترین سنگ ها برای نما محسوب می شود.

چرا سنگ تراورتن طرق را انتخاب کنیم

سنگ طرق متخلخل و استخوانی است تراکم بالایی دارد و بادوام و محکم است و از طرفی مقاومت این سنگ در شرایط جوی متعدد این سنگ را به گزینه ای مناسب برای نما تبدیل کرده است ضمن اینکه امکان خرید آنلاین سنگ تراورتن طرق برای نما رااز اصفهان سنگ بزرگترین تولید کننده سنگ تراورتن طرق خواهید داشت.

 قیمت سنگ تراورتن طرق چقدراست

قیمت سنگ تراورتن طرق بستگی به عوامل متعددی مانند شفافیت ، کیفیت ، رنگ بندی و سورت و.. دارد اما با تماس با شماره های 09130000627-03191010627 می توانید اطلاعات زیادی در زمینه قیمت روز سنگ تراورتن طرق بدست آورید و از سمتی با مراجعه به سایت اصفهان سنگ در باره ابعادو آالیز سنگ تراورتن طرق اطلاعات جامعی بدست آورید .

 انواع سنگ تراورتن مشابه سنگ طرق

سنگ تراورتن حاجی آباد

سنگ تراورتن ابیانه

سنگ تراورتن دره بخاری

سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ های تراورتن از لحاظ رنگبندی به دسته های متعددی دسته بندی می شوند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد

سنگ تراورتن کرم روشن

سنگ تراورتن عسلی

سنگ تراورتن شکلاتی

سنگ تراورتن سفید

 

 

لینک عکس