سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ تراورتن کرم روشن

5 سنگ تراورتن کرم روشن برای نما

سنگ های کرم روشن از جمله سنگ های طبیعی با رنگ ها و طرحهای زیبا هستند که در طراحی های مختلف به ویژه در طراحی مدرن و کلاسیک بسیار محبوب میباشد. سنگ ها به دلیل زیبایی طبیعی و قابلیت سازگاری با سایر متریال ها و مصالح ساختمان منجر به ایجاد طرح ها ی متنوع ، در دکوراسیون داخلی و خارجی فضاهای مسکونی و تجاری می شود.

به چه سنگ هایی کرم روشن می گویند

اغلب سنگ های کرم روشن ، تراورتن هستند وبا این رنگ جز پر طرفدارترین سنگ های ساختمانی به حساب می آیند. مهمترین سنگ های تراورتن کرم عبارتند از :

سنگ تراورتن کرم طرق

سنگ تراورتن کرم محمدی راد

سنگ تراورتن کرم ابیانه

سنگ تراورتن کرم دره بخاری

سنگ تراورتن کرم حاجی آباد

سنگ تراروتن کرم اطلس

سنگ تراروتن کرم ارس

 سنگ تراورتن کرم ایساتیس

به جز سنگ های تراورتن، مرمریت ها هم دسته ای سنگ های ساختمانی پر فروش هستند که کاربردهای متفاوتی در بخش های مختلف ساختمان دارند.

 برخی کاربردهای سنگ های کرم روشن

سنگ های کرم روشن با توجه به زیبایی و استحکامی که دارند در مواردی مانند :

تزیین نمای انواع ساختمان مدرن و کلاسیک استفاده می شوند. از این نوع سنگ ها برای پوشش نماهای ساختمان های رومی و کلاسیک بهره زیادی می برند.

سنگ های تراورتن به دلیل زیبایی چشم نواز ی که دارند در تزیین نمای داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرند

کاربردهای سنگ کرم روشن در ساختمان

سنگ های تراورتن کرم روشن هم در بخش های داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد .

در بیشتر نما های رومی ساختمان از سنگ های تراورتن کرم روشن استفاده میشود. در سالن های پذیرایی، آشپز خانه ها، لابی هتل ها و پله و راه پله از سنگ های ساختمانی روشن بیشترین استفاده را میکنند.

این نوع سنگ ها تنها برای نما و فضای داخلی ساختمان کاربرد ندارند بلکه می توانند برای صندلی ، نرده ، آلاچیق، فواره به عنوان یک گزینه لوکس و شیک روی سنگ نما حساب کرد. بیشترین علت استفاده از رنگ های روشن برای نما و دکوراسیون داخلی رنگ خنثی این سنگ ها است که می تواند دست مهندسین را برای اجرای دکور دلخواه با نظر مشتری باز بگذارد.

سنگ تراورتن کرم روشن طرق

اقتصادی ترین سنگ نمای روشن که می توانید انتخاب کنید سنگ تراورتن طرق است که نه تنها نمایی لوکس به شما می دهد . بلکه از نظر قیمتی از سایر تراورتن ها بسیار اقتصادی می باشد یکی از بزرگترین مجموعه هایی که خرید مستقیم سنگ تراورتن طرق را از سالها پیش در اختیار داردو خود دارنده انحصاری مونو پل و معدن تراورتن طرق محمدی راد است ، اصفهان سنگ با بیش از دو دهه فعالیت مسمتر و شکست ناپذیر است.

سنگ تراورتن کرم روشن حاجی آباد

تراورتن کرم حاجی آباد یکی دیگر از سنگ های ساختمانی پر استفاده است که سورت های سغید و کرم آن بسیار مشهور می باشد.

سنگ تراورتن عباس آباد

که به سفیدی مشهور است و در دسته سنگهای روشن نما قرار دارد

سنگ کرم تکاب

سنگ تراورتن کرم تکاب

 تراورتن کرم تکاب از دیگر سنگ های ساختمانی با تم روشن است

 سنگ تراورتن ابیانه

ابیانه نیز از تراورتن کرم روشن مشهور است

شا می توانید همه سنگ های فوق را از اصفهان سنگ به صورت آنلاین سفارش دهید و یا با مراجعه به مرکز خرید سنگ نما اصفهان سنگ، انواع سنگ تراورتن کرم روشن مد نظر خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید. تلفن تماس : 09130000627-03191010627

 #تراورتن طرق

#تراورتن کرم

#سنگ تراورتن 

#خرید سنگهای ساختمانی