سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای نما با انواع سنگ ساختمانی

اجرای نما با انواع سنگ ساختمانی

مراجعه به اصفهان سنگ برای خرید با کیفیت ترین سنگ های ساختمانی بی شک انتخاب درست و بجایی است. اصفهان سنگ یکی از قطب های تامین کننده انواع سنگ ساختمانی است که بهترین سنگ ها را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می دهد. برای خرید و سفارش سنگ کافیست با شماره های 09130000627-03191010627 تماس حاصل کنید . و قیمت روز سنگ ساختمانی را براساس فاکتورهایی مانند سورت و معدن سنگ، طرح و رنگ ، ابعادد و ضخامت و فراوری که رو ی آن انجام میشود، تعیین کنید.

محبوب ترین و پر کاربردترین مصالح ساختمانی که دوام و استحکام بالایی دارد .از انواع سنگ ساختمانی برای نما کاری ، پوشش دیوارهای داخل ساختمان ، کف خیابان و پیاده رو و غیره استفاده می شود. انواع سنگ ساختمانی شامل سنگ های گرانیت ، تراورتن ، کوارتز ، مرمریت،مرمروماسه سنگ می باشد. اگر میخواهید با کارایی سنگ های ساختمانی و انواع آن آشنا شوید با ما در این مقاله همراه باشید.

سنگ ساختمانی چیست

قیمت روز سنگ ساختمانی شامل رنگ و طرح خاص آنها می باشد و هر چقدر رنگ و طرح سنگ ها خاص تر باشند، گرانتر هستند . سنگ ساختمانی، سنگی از مواد طبیعی است که جز پر مصرف ترین مصالح ساختمانی قرار دارد و در ساخت و ساز کاربردهای بالایی دارد. انواع سنگ ساختمانی که از معادن متعدد در شکل ها و اندازه های مختلف برش داده میشوند. سنگ های ساختمانی چون خصوصیات مثبت و مفیدی دارند. در صنعت ساختمان سازی نیز زیاد مورد استفاده قرار میگیرند. این سنگ ها ایمن هستند و در موارد گوناگونی مثل نمای ساختمان، کفپوش، دیزاین دیوارها، نما کاری داخل ، سرویس بهداشتی ، کانتر آشپزخانه و غیره استفاده میشود .

 بهتر است هنگام انتخاب سنگ برای کاربردهای خاصی که دارید ، مشخصات محل مورد استفاده و تطابق درست با نیاز هایتان را مورد توجه قرار دهید. مثلا برای کفپوش یا نمای داخلی ، بهتر است سنگی مقاو با سطحی صاف را به کار ببرید .

 سنگهای ساختمانی از محبوب ترین و پر کاربردترین مصالح ساختمانی به شمار میروند که استحکام بالایی دارند.

سنگ ساختمانی چیست

سنگ های ساختمانی قیمت ها به عوامل متعددی رنگ، طرح خاص، کیفیت از عوامل مهمی است که در صنعت ساختمان سازی بسیار حایض اهمیت است. پر مصرفترین مصالح ساختمانی در ساخت و ساز کاربردهای زیادی دارد سنگ های تراورتن بخ خصوص سنگ تراورتن طرق هستند.

سنگ های ساختمانی پر فروش کدامند

قیمت روز سنگ ساختمانی به کیفیت سنگ ها نیز بستگی دارد و سنگ هایی که تخلخل کم و رنگ یکنواخت دارند و بدون ترک و شکستگی هستند قیمت بالاتری دارند. یکی از مصالحی که برای دیزاین داخلی، نماسازی و کف سازی و غیره در ساختمان به کار می رود انواع سنگ استانواع سنگ پر فروش و پر مصرف که می توان نام برد شامل سنگ های گرانیت، مرمر، تراورتن، تراونیکس، مرمریت و چینی است.

سنگ تراورتن:

  • یکی از با کیفیت ترین سنگ های ساختمانی، تراورتن است، سنگی رسوبی که شکل لایه ای دارد و به دو صورت موج دار و بی موج تولید می شود. مقاومت خوب، طرح و رنگ زیبا، چسبندگی خوب به ملات، ساب پذیری و صیقل پذیری مناسب و بالا از مزایای این سنگ است. قابلیت ابزارکاری و رنگ های متنوع از سفید و کرم تا زرد و قهوه ای و قرمز، از ویژگی های دیگر سنگ تراورتن است. تخلخل از ویژگی های ذاتی سنگ تراورتن است که به وسیله ساب و فراوری های مختلف ترمیم پذیر است. عایق صوت و گرما و گیرایی خوب به ملات،تخلخل مناسب از مزایای مهم سنگ تراورتن است.

سنگ گرانیت:

  • یکی دیگر از با کیفیت ترین سنگ های ساختمانی، گرانیت است که جز سنگ های آذرین میباشد و منشا آتشفشانی دارد و استحکام و سختی آن بسیار بالا است. جذابیت طرح و تنوع رنگی، دوام بالا، جذب آب کم و مقاومت در برابر ضربه و فشار، از ویژگی های سنگ گرانیت است. تخلخل نداشتن و و چسبندگی ناچیز به ملات و همین طور تغییر رنگ در شرایط جوی در برخی از نمونه های آن باعث شده تا کمتراز گرانیت در نمای ساختمان استفاده شود. از این سنگ بیشتر در کف سازی خصوصا مکان های پر رفت و آمد استفاده شده و همین طورچون مستعد ضربه است به دو شکل تیشه ای یا صیقلی کار می شود. تنوع رنگ در گرانیت زیاد و دارای رنگ های سبز، مشکی، پرتغالی، طوسی، کرم و غیره است
  • سنگ مرمر:
  • این سنگ سنگی آهکی است که از قدیم در مکان های زیارتی بکار می‌رفت. بیشتر سنگ های مرمر در مقابل شرایط جوی مقاوم هستند ولی چون برخی مواقع ممکن است در شرایط آب و هوایی دچار هوازدگی و در اثر نور آفتاب کدر شوند، بیشتر در نمای داخلی به کار می روند. مرمر خالص رنگی شفاف و سفید دارد ولی دارای تنوع رنگی زرد، لیمویی، قرمز، سبز، قهوه ای وآّبی، سبز، فسفری و…نیز است.

جذابیت، چشم نوازی، رنگ متنوع و قابلیت صیقل و ساب عالی این سنگ از ویژگی های خاص آن است و سنگی با ارزش و گران محسوب می شود. و میتوان گفت در دسته با کیفیت ترین سنگ های ساختمانی قرار می‌گیرد.