سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید سنگ ساختمانی اصفهان

 

کاووش در بازار خرید سنگ ساختمانی در اصفهان

 خرید سنگ از ساختمان

سنگ ساختمان اصفهان یکی از محبوبترین و پر آوازه ترین سنگ های ساختمانی در داخل و خارج از کشور به شمار می آید. کیفیت و تنوع سنگ های ساختمانی در اصفهان به اندازه ای است که تجار و کارشناسان حوزه سنگ در سایر کشورها نیز به خوبی به آن آشنایی دارند. استان اصفهان به دلیل داشتن معادن بسیار متعدد از سنگهای متفاوت و همچنین تعدد کارخانجات سنگبری با پیشرفته ترین و به روز ترین تجهیزات، قطب مهم تولید و فرآوری سنگ کشور در صنعت ساختمانی می باشد.

معادن مختلف سنگ اصفهان

از مهمترین معادن سنگ ساختمانی اصفهان، معدن تراورتن طرق محمدی راد است که بهترین سنگ تراورتن استخوانی را دارد و یکی از بهترین سنگ های برای نمای ساختمان که هم استحکام خوب دارد و هم قیمت مناسبی دارد سنگ تراورتن طرق است. علاوه بر آن معدن مرمریت مشکی نجف آباد و سنگ تراورتن سفید ابیانه نیز از معدن های مشهور اصفهان است . بهتر است در این میان سنگ مرمریت گلدن بلک کاشان را از قلم نیندازیم و از معدن مرمر خور و بیابانک و مرمریت سمیرم هم یاد کنیم. این موارد تنها بخشی از معادن سنگ ساختمانی در اصفهان است. سنگ های این معادن از کارخانه جات عمده ترین کارخانه های سنگبری محمود آباد منتقل و در این منطقه فراوری می شود و در بازار به فروش میرسد.

 کیفیت سنگ های ساختمانی

سنگ های ساختمانی اصفهان دارای سورت ها و یا اصطلاحا کیفیت های متعددی است که ویژگی های مختلف این سنگ ها ارتباط مستقیمی دارد با معدنی که سنگ از آن استخراج میشود. کیفیت سنگ عامل مهمی در دوام و عمر ساختمان دارد.

ظاهر زیبا و چشم نواز سنگ

زیبایی سنگ یک فاکتور مهم در انتخاب آن است، داشتن ظاهری چشم نواز در واقع اولین نکته ای است که هر خریداری را در ابتدا جذب خود می نماید.

مقاومت سنگ

مقاومت فشاری و سایشی و ضربه ای سنگ را عوام مردم خیلی در انتخاب سنگ مد نظر قر ار ندهند. اما یکی دیگر از مهمترین مواردی که باید در نظر گرفت مقاومت سنگ است، مقاومت سنگ در برابر حرارت، جذب آب پایین، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی ، نور خورشید و مواد اسیدی مهمترین عواملی است که سنگ باید نسبت به آنها مقاومت داشته باشد.سنگ های ساختمانی با کیفیت بالا در برابر تغییرات جوی، نور خورشید و برخورد با مواد اسیدی تغییر شکل نمی دهند و دچار آسیب و تخریب نمیشوند.

نظافت آسان

از دیگر فاکتور هایی که در انتخاب سنگ باید مد نظر قرار داد، نگهداری و نظافت آسان سنگ است. این ویژگی ها به طور قطع از هزینه های بعدی، مانند تعمیر، تعویض و... می کاهد.

 بازار سنگ اصفهان

 استان اصفهان با دارا بودن معادنی بسیار متنوع از سنگ های ساختمانی و فعالیت تعداد بسیار بالایی از کارخانه ها یکی از بزرگترین شهر ک های صنعتی خاورمیانه را در خود جای داده است. بسیاری افراد از اکثر نقاط کشور برای خرید سنگ مورد نظر خود کیلومترها راه را طی نموده تا از بازار سنگ بزرگ و متنوع اصفهان بهره مند شوند.

خرید آنلاین سنگ و خرید اقساطی سنگ تنها بخشی از خدماتی است که اصفهان سنگ به عنوان بزرگترین مجموعه تولیدی سنگ ساختمانی به منظور سهولت دسترسی کاربران به سنگ با کیفیت و قیمت مناسب، فراهم آورده است. تماس با شماره های 09130000627-03191010627

 

# تراورتن  # سنگ تراورتن  # تراورتن طرق  # خرید سنگ های ساختمانی  # قیمت سنگ # قیمت سنگ ساختمانی